28 Οκτωβρίου 2021

Δεν πρέπει να φοβηθώ. Ο φόβος είναι ο φονιάς του μυαλού. Ο φόβος είναι ο μικρός θάνατος που φέρνει τον ολοκληρωτικό αφανισμό.


28 | 10 | 2 μ.Κ (Year ΙΙ AQ) | 2021

Εδώ μπορείτε να βρείτε όλα τα σπουδαία αποσπάσματα και εδώ όλες τις μέχρι στιγμής κινηματογραφικές επιλογές του 21ου αιώνα

Τα μέρη I, V και VI αποτελούν τις κορυφαίες στιγμές του Dune. Τα υπόλοιπα μέρη είναι συμπληρωματικά αυτών των τριών κορυφώσεων.

Απαραίτητη Μουσική Συνοδεία


~ I ~



R.M.M - Περιφρόνηση στο βλέμμα, όπως ο πατέρας του. 

Άφησέ μας!

L.J.A - Κάνε ό,τι σου λέει η Μητέρα Ηγουμένη.

P.A - Διώχνεις τη μητέρα μου απ' το σπίτι της;

R.M.M - Έλα 'δω. Γονάτισε.




P.A - Πώς τολμάς να χρησιμοποιείς τη Φωνή σε μένα;

R.M.M - Βάλε το δεξί χέρι μέσα στο κουτί. 

Η μητέρα σου πρόσταξε να με υπακούσεις.

Κρατάω το Γκομ Τζαμπάρ. Δηλητηριώδης βελόνα. Ακαριαίος θάνατος.




Η δοκιμασία είναι απλή. Αν βγάλεις το χέρι σου απ' το κουτί, θα πεθάνεις.

P.A - Τι έχει μέσα το κουτί;

R.M.M - Πόνο.

P.A - Γιατί το κάνεις αυτό;

R.M.M - Ένα ζώο που πιάνεται σε μια παγίδα, θα έκοβε το πόδι του για να ξεφύγει.

Εσύ τι θα έκανες;




L.J.A - Δεν πρέπει να φοβηθώ. Ο φόβος είναι ο φονιάς του μυαλού.

Ο φόβος είναι ο μικρός θάνατος που φέρνει τον ολοκληρωτικό αφανισμό. 

Θα αντιμετωπίσω το φόβο μου. Θα του επιτρέψω να με διαπεράσει και να με προσπεράσει. Και όταν θα έχει περάσει... θα κοιτάξω μέσα μου να δω το μονοπάτι του. Και όταν ο φόβος θα έχει φύγει, δεν θα υπάρχει τίποτα. Μόνο εγώ θα έχω απομείνει.

~ II ~

R.M.M - Αρκετά!

Όπως κοσκινίζεται η άμμος μέσα από μια σήτα, κοσκινίζουμε κι εμείς τους ανθρώπους. Αν δεν ήσουν ικανός να ελέγξεις τις παρορμήσεις σου, σαν ζώο... δεν θα σε αφήναμε να ζήσεις.

Έχεις κληρονομήσει υπερβολική δύναμη.

~ III ~

P.A - Τι σημαίνει αυτό; Ότι μπορεί να είμαι ο Εκλεκτός.

L.J.A - Άκουσες; 

Οι Μπένε Τζέσεριτ υπηρετούν ως ισχυροί συνεργάτες στους μεγάλους Οίκους. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

P.A - Κατευθύνεις τα πολιτικά νήματα στην Αυτοκρατορία πίσω απ' τις σκιές. Ξέρω...

L.J.A - Δεν τα ξέρεις όλα. Εδώ και χιλιάδες χρόνια διασταυρώνουμε προσεκτικά γενεαλογίες για να φέρουμε...

P.A - Τον Εκλεκτό;

L.J.A - Ένα μυαλό. 




Τόσο ισχυρό, ώστε να γεφυρώσει το χάσμα χώρου και χρόνου, παρελθόντος και μέλλοντος. Να μας βοηθήσει να φτάσουμε σ' ένα καλύτερο μέλλον. Πιστεύουμε ότι βρίσκεται πολύ κοντά μας πλέον. Κάποιοι πιστεύουν ότι είναι εδώ.

P.A - Όλα μέρος ενός σχεδίου.

~ IV ~

P.A - Μας έδειχναν. Τι φώναζαν;

L.J.A - Λίζαν αλ-Γκαΐμπ."Η Φωνή από τον Έξω Κόσμο." Έτσι αποκαλούν τον Μεσσία.




Που σημαίνει ότι οι Μπένε Τζέσεριτ έχουν κάνει δουλειά εδώ.

P.A - Εμφυτεύοντας δεισιδαιμονίες;

L.J.A - Προετοιμάζοντας το έδαφος, Πολ. Αυτοί οι άνθρωποι περιμένουν αιώνες τον Λίζαν αλ-Γκαΐμπ. Σε σένα είδαν τους οιωνούς.

P.A - Είδαν αυτό που τους είπαν να δουν.

~ V ~



B.V.H  - Εκατοντάδες χρόνια ανταλλάσσαμε αίμα με αίμα. Αλλά όχι πια. 

Ο γιος σου είναι νεκρός. 

Η παλλακίδα σου είναι νεκρή.

Απόψε, ο Οίκος των Ατρειδών πέφτει.




Και η προγονική σου γραμμή θα χαθεί για πάντα... 

Τι είπες;

D.L.A  - Εδώ είμαι. Εδώ παραμένω.




~ VI ~




P.A - Αυτό είναι το μέλλον. Έρχεται...

Ο ιερός πόλεμος εξαπλώνεται στο σύμπαν σαν άσβεστη φωτιά.

L.J.A - Πολ, φοβάσαι. Το βλέπω. Πες μου, τι φοβάσαι;

P.A - Κάποιος ας με βοηθήσει. Εκλιπαρώ! Έρχεται...




Βλέπω έναν ιερό πόλεμο να εξαπλώνεται στο σύμπαν σαν άσβεστη φωτιά.

Μια πολεμική θρησκεία να κυματίζει το λάβαρο των Ατρειδών στο όνομα του πατέρα μου.

Φανατικές λεγεώνες να λατρεύουν στο βωμό του κρανίου του πατέρα μου.




Ένας πόλεμος στο όνομά μου!

Όλοι φωνάζουν το όνομά μου!

~

Paul Atreides

Kwisatz Haderach ~ Lisan al Gaib

~.~

Από το έπος επιστημονικής φαντασίας

Dune
 
Directed by Denis Villeneuve
Screenplay by Jon Spaihts, Denis Villeneuve and Eric Roth 
Music composed by Hans Zimmer
Based on the science fiction novel of the same name written by Frank Herbert

.~`~.


28 | 10 | 2 μ.Κ (Year ΙΙ AQ) | 2021